Spania Romaneasca on Facebook

Autor Subiect: asistente medicale in spania  (Citit de 11450 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline dy

• Sublocotonent
  • Mesaje postate: 81
asistente medicale in spania
« : 30 Octombrie , 2009, 14:25:37 p.m. »
buna tuturor,am descoperit forumul din intamplare,si am citit tot ce a-ti scris.Din pacate si eu sunt in aceeasi situatie ca si voi,adica sunt asistenta medicala si incerc sa imi omologhez diploma in spania.eu am locuit 4 ani in spania,acum locuiesc in tara si lucrez ca asistenta in tara,dar imi doresc sa ma intorc in spania,si sa lucrez in meseria mea.Cand eram in spania,mi-am trimis si eu actele la madrid,pt a-mi omologa diploma,si dupa ce am asteptat 4 luni,mi-a venit raspuns ca pt a-mi continua tramitele,am nevoie de un certificat de conformitate de la bucuresti,pe care nu il aveam si nici nu stiam pe atunci prea multe despre el.acum sunt in asteptarea acestui certificat,si as vrea sa il trimit la madrid,pt a-mi con tinua tramitele actelor,dar nu stiu e nevoie sa mai fac inca o data actele sau doar pot sa trimit acel certificat cand il voi avea.Voi ce stiti?ma puteti ajuta?daca stie cineva adresa ministerului din madrid,va rog frumos sa mi-o spuneti si mie,si si numar de telefon ,va rog,unde sa sun si sa intreb mai multe.astept raspunsurile voastre,va rog,ajutati-ma!!!!multumesc mult

Offline kali

• General-maior
  • **
  • Mesaje postate: 214
Rspuns: asistente medicale in spania
« Răspuns #1 : 06 Decembrie , 2009, 12:50:40 p.m. »
Poti suna la nr de tel al Ministerului: 0034.902.218.500. Iti dai numele sa te caute in baza de date, apoi intrebi de adresa unde trebuie sa trimiti restul de documente. Bafta!

Offline Mihaela c

• Sublocotonent
  • Mesaje postate: 99
    • Adresa de email
« Răspuns #2 : 29 Decembrie , 2009, 18:00:00 p.m. »