Spania Romaneasca on Facebook

Autor Subiect: asistenti medicali in spania  (Citit de 1234690 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline popa biatrice elena

• Membru
  • *
  • Mesaje postate: 7
Rspuns: asistenti medicali in spania
« Răspuns #450 : 15 Decembrie , 2009, 19:51:46 p.m. »
Buna, ma numesc Biatrice Elena si sunt asistenta medicala, am primit deja scrisoarea.
Am gasit material informational pentru a studia www.refbooks.msf.org/msf_docs/sp/Clinical_Guide/CG_SP.pdf
Eu am trimis doar correo electronico cu acea solicitare de participare la examenul din 30 ian. Nu stiu daca a ajuns sau nu , sau daca trebuie sa trimit si prin posta traditionala.

Offline irenne

• Sublocotonent
  • Mesaje postate: 82
    • Adresa de email
« Răspuns #451 : 15 Decembrie , 2009, 20:30:00 p.m. »
ramona...ai trimis scrisoarea normal sau certificata? ca maintre sa ma duc la posta si nu stiu cum e mai bine

danadinu

• Vizitator
« Răspuns #452 : 16 Decembrie , 2009, 09:28:43 a.m. »
Buna, ma numesc Biatrice Elena si sunt asistenta medicala, am primit deja scrisoarea.
Am gasit material informational pentru a studia www.refbooks.msf.org/msf_docs/sp/Clinical_Guide/CG_SP.pdf
Eu am trimis doar correo electronico cu acea solicitare de participare la examenul din 30 ian. Nu stiu daca a ajuns sau nu , sau daca trebuie sa trimit si prin posta traditionala.

bine ai venit Biatrice! te astept cam de multa vreme! ;) tot nu mi-a sosit scrisoarea!cred ca mi-o aduce Mosu'!
intre timp,am cerut niste cursuri colegilor mei,si unei fete care este anul 2 la enfermerie in madrid,dar din pacate nu prea am avut timp sa invat;m-am uitat un pic si pe paginile pe care le-a postat ramona,si unele intrebari mi se par complicate(ex cele de laborator)....cine mai stie toate chestiile alea?sau cele de microbiologie!?
este f buna si pagina pe care ai trimis-o tu.uite aici  alt linkhttp://www.temariosyapuntesgratis.com/ sint si examene de enfermeria.