Spania Romaneasca on Facebook

Autor Subiect: asistenti medicali in spania  (Citit de 1474233 ori)

0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Monica27

• Sergent
  • **
  • Mesaje postate: 20
Re: asistenti medicali in spania
« Răspuns #4830 : 14 Aprilie , 2015, 00:44:07 a.m. »
Buna Cris! Cursurile se vor incepe eu m-am inscris la bucuresti si la focsani dar la focsani nu s-au  inscris multe persoane..Cursurile vor incepe numai daca se inscriu suficienti elevi aproximativ 30 pentru a forma o clasa. .Eu o sa fac tot posibilul sa il fac ca nu se stie dc la anul se vor inscrie sau nu  ..cursul chiar dc se fc 3 ani consecutiv scolile il vor face numai dc sunt elevi suficienti ...la bucuresti mi-au spus ca in curand vor incepe astept 😦..o sa mai sun zilele acestea si mai scriu pe forum. Numai bine! 😙

Offline Monica27

• Sergent
  • **
  • Mesaje postate: 20
« Răspuns #4831 : 14 Aprilie , 2015, 10:36:59 a.m. »
Vroiam sa mai specific ca lista de inscrieri e deschisa tot anul nu ai o data  fixa. .cum se strang elevi pt a forma o clasa incep ..dar lista de inscrieri continua..de exemplu  dc peste o luna se inscriu suficienti pt a forma o alta clasa incep din nou si asa tot anul. .La Iasi au inceput de 2 ori pana acum ..au inceput pe 7 februarie prima grupa si pe 14 martie alta grupa..si tot asa. .Sper sa va fie de folos! O zi buna!

Offline cristina urcan

• Membru
  • *
  • Mesaje postate: 5
« Răspuns #4832 : 29 Aprilie , 2015, 14:11:50 p.m. »
   Salutari!! Este cineva din cluj interesat de programul de revalorizare?? am sunat si mi s-a spus ca in cluj nu se vor face cursurile pt ca nu sunt solicitanti  :( . Eu locuiesc in Madrid, m-ar interesa sa fac cursul dar daca nu sunt solicitanti pt cluj...nu stiu inspre ce alt oras sa ma indrept. Zic ca merita sa sacrificam cateva luni pt a face cursul! Mult succes tuturor!!

Offline cristina urcan

• Membru
  • *
« Răspuns #4833 : 29 Aprilie , 2015, 15:16:45 p.m. »