Spania Romaneasca on Facebook

Autor Subiect: asistenti medicali in spania  (Citit de 1582015 ori)

0 Membri şi 11 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline irenne

• Sublocotonent
  • Mesaje postate: 82
    • Adresa de email
Rspuns: asistenti medicali in spania
« Răspuns #540 : 06 Ianuarie , 2010, 20:51:43 p.m. »
danadinu....unde locuiesti?eu lucrez ca auxiliar intr-o rezidenta si, cand vad ce fac asistentele si cate responsabilitati au, am senzatia ca n-o sa pot facea ce fac ele....nu ma simt pregatita.Nu as putea nici sa iau decizia de cata insulina si de care  sa administrez intr-un caz de hiperglicemie la o persoana in teorie fara probleme de diabet  ???....nu ma vad in stare >:(...si asta e doar unul din miile de exemple. eu nu am facut in tara niciun EKG :-\.....si cate si mai cate....sunt lucruri atat de banale pe care nu le stapanesc....

Offline kali

• General-maior
  • **
  • Mesaje postate: 214
« Răspuns #541 : 06 Ianuarie , 2010, 20:53:19 p.m. »
Elly, eu inteleg ca certificatele necesare de care scrii tu se elibereaza: primul si ultimul de la OAMMR din orasul unde a lucrat sora ta, iar al doilea certificat se elibereaza de Ministerul Sanatatii din Romania (certificatul de conformitate). Eu nu cred ca cei de la Ministerul Muncii elibereaza vreun certificat... eventual o copie dupa cartea de munca. Poate ma insel... mai bine intrebi direct la OAMMR, pentru ca ei tin toata evidenta cu toti ce lucreaza ca asistenti.

Offline kali

• General-maior
  • **
« Răspuns #542 : 06 Ianuarie , 2010, 20:57:43 p.m. »
Irenne, scuza-ma ca-ti raspund eu... asa am simtit si eu cand am intrat ca voluntar intr-o clinica de traumatologie, aici in Spania. Intr-o luna am invatat sa fac EKG si radiografii, ceea ce stiam doar teoretic din timpul scolii, ca de muncit acasa...  nu m-am lovit de ele. Asa ca le inveti pe toate incet, incet. Succes!

Offline ramona-elena

• VIP
  • Mesaje postate: 501
  • Gen: Femeie
« Răspuns #543 : 06 Ianuarie , 2010, 21:01:18 p.m. »