Spania Romaneasca on Facebook

Autor Subiect: pasaport CRDS fara buletin valabil  (Citit de 1760 ori)

0 Membri și 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ACcent Trad.

  • Membru
  • *
  • Mesaje postate: 1
pasaport CRDS fara buletin valabil
« : 10 Februarie , 2015, 18:47:41 p.m. »
In urma intrebarilor mai multor clienti, va informam ca puteti solicita pasaportului CRDS fara a mai fi nevoie sa prezentati cartea de identitate valabila. Insa, in momentul in care solicitati noul pasaport, pasaportul anterior trebuie sa fie in vigoare, deoarece reinnoirea se face in baza acestuia.

Gasiti mai jos informatia detaliata:

 ATENTIE !

- cetățenii români care și-au stabilit domiciliul în străinătate  și care din motive obiective nu se pot  deplasa în România sau la misiunile diplomatice/oficiile consulare din țara de domiciliu sau reședință, pot depune cererile pentru obținerea unui pașaport simplu electronic sau pașaport simplu temporar tip CRDS și la misiuni diplomatice sau oficii consulare aflate în proximitate, altele decât cele din țara în care au domiciliu sau reședință, cu condiția ca solicitanții să facă dovada șederii legale în țara unde solicită serviciul consular.

Documentele necesare pentru eliberarea unui pașaport simplu electronic, pentru cetățenii români cu domiciliul în străinătate majori sunt următoarele:

pașaportul anterior, dacă acesta există;

certificate de stare civilă românești (naștere, căsătorie – pentru persoanele căsătorite, deces-pentru persoanele văduve, sentința de divort romanească rămasă definitivă și irevocabilă sau certificate de stare civila românești cu înscrierea mențiunilor cu privire la desfacerea căsătoriei și numele purtat in urma divorțului - pentru persoanele divorțate);

cartea de identitate, cartea de identitate provizorie sau buletinul de identitate (dacă acestea există);

documente eliberate de autoritățile statului de domiciliu împreună cu traducerea în limba română, după caz, din care să rezulte dreptul legal de ședere pe teritoriul statului respectiv (una dintre următoarele situații):

dobândirea unui drept de ședere pentru o perioadă de cel puțin un an sau, după caz, prelungirea succesivă a dreptul de ședere, în decurs de un an, pe teritoriul statului respectiv
dobândirea unui drept de ședere pe teritoriul statului respectiv, în scopul reunificării familiale cu o persoană care domiciliază pe teritoriul acelui stat
dobândirea unui drept de lungă ședere sau, după caz, un drept de ședere permanentă pe teritoriul statului respectiv
dobândirea cetățeniei statului respectiv
dobândirea unui drept de muncă ori înscrierea într-o instituție privată sau publică cu scopul principal de a urma studii, inclusiv de formare profesională
dobândirea unui certificat de înregistrare sau alt document care atestă rezidența într-un stat membru al Uniunii Europene sau al Spațiului Economic European (contracte de închiriere, adeverințe de la instituții de studiu, angajatori)
pașaportul sau cartea de identitate eliberate de autoritățile statului de domiciliu pentru persoanele cu dubla cetățenie;

dovada achitării taxei consulare, de 100 de euro sau echivalentul în moneda locală.

Toate documentele trebuie prezentate în original.

După verificarea efectuată de consul și scanarea în sistemul e-Pass, documentele originale se restituie titularului.

Daca doriti mai multe informatii sau aveti nevoie de traduceri autorizate, ne puteti contacta pe info@accenttrad.com

www.accenttrad.com

Spania Romaneasca

pasaport CRDS fara buletin valabil
« : 10 Februarie , 2015, 18:47:41 p.m. »