• Welcome to Comunitatea Romanilor din Spania - Spania Romaneasca. Please login or sign up.

03 December , 2021, 23:37:58 pm

News:

Click aici pentru a te intoarce pe portalul Spania Romaneasca. www.SpaniaRomaneasca.com

Incercare

Started by gloria, 29 November , 2009, 15:31:40 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gloria

Buna ziua ,
Este prima oara cand postez pe acest forum , sunt inscrisa de putin timp.
Eu sunt o tanara de 21 de ani , locuiesc in Franta unde sunt studenta de doi ani. Am cautat foarte mult un forum cu romani in Spania pentru ca as dori sa va cer ajutorul in gasirea unui loc de munca sezonier perioada 1 mai 25 august in Spania , orice regiune. stiu ca Spania se gaseste in perioada de criza si ca job-urile nu sunt atarnate in copac dar ma gandesc ca poate cineva poate sa imi dea o pista .Si in plus am mai multa incredere cand totul este intermediat de un roman . Concret eu pot sa lucrez in tot ce este restaurant , precizez nu sunt de meserie ospatarita deci in afara de alte doua restaurante in care am lucrat nu am o experienta bogata in domeniu.Pot sa am si grija de copii sau sa vand ceva intr-un magazin .Vin mai mult pentru aprofundarea limbii spaniole deci nu am pretentie de un salariu foarte mare dar nici indecente .As vrea un raport corect intre munca pe care o voi face si banii pe care ii voi primi .De altfel caut un contract cu norma intreaga deci care sa imi asigure macar minimul lunar. In alta ordine de idei , eu vorbesc franceza , engleza si spaniola ( intermediar ) sunt o persoana muncitoare care si-a luat viata in proriile maine la varsta de 18 ani .
Daca cineva imi poate da o pista va rog sa imi raspundeti ori in cadrul forumului ori in mesaj privat
Va multumesc anticipat

benu

Salut,